Benvinguts a TECNOVACIÓ !!

 

Benvinguts a  “TECNOVACIÓ”, una pàgina que neix amb la vocació de recopilar tot el material generat a les assignatures “Aprenentatge i Ensenyament de la Tecnologia II” i “Innovació docent i iniciació a la recerca educativa de la Tecnologia” del Màster de Formació Professorat Secundària, així com per  opinar, reflexionar i debatre alguns dels conceptes tractats. Qualsevol comentari i/o aportació serà benvinguda!

    

    Sobre mi mateixa ...  Qui  sóc?           

 
Hola!
 

Em dic Laura i sóc l’autora d’aquest bloc, que m’han “convidat” a escriure i a publicar a conseqüència d’estar cursant el Màster Universitari de Formació de Professorat de Secundària.

No és que no em sembli bona idea  aprendre a fer un bloc, al contrari. Simplement m’estimaria més haver d’escriure i opinar sobre un tema que realment controlés, en el que pogués fer veritables aportacions,  o bé que el meu dia tingués més hores de les que té per  poder fer una cosa mitjanament digna. No m’agrada la idea d’haver de fer una publicació mediocre que estigui a l’abast del domini públic.  Això forma part de la meva personalitat (i com que parlar de la teva pròpia personalitat és un dels requeriments del bloc.. me voy a quedar a gusto!!!) . No m’agrada parlar per parlar. No m’agrada expressar una opinió si sé que no serà prou interessant com per compartir-la,  de la mateixa manera que no m’agrada realitzar una cerca per internet i arribar a pàgines en les que només hi ha palla.

Dit això, queda avisada tota persona, animal o cosa que arribi fins aquí, que tot el que estigui publicat en aquest bloc serà un reflex molt limitat del que en realitat podria ser.

Continuant amb la presentació (que me pierdo... XD), sóc l’arquitecta que volia ser veterinària i que estudia per ser professora.  Què m’agrada? Tot..  Imagino que el que realment m’agrada és explorar què és el que m’agrada. Vist aquest perfil tan dispers.. vull realment ser professora? La pregunta que em plantejo és:  no vols ser professora? No tinc raons per no ser-ho, o  per no explorar-ho, com a mínim. Ja vaig provar la docència en el món universitari i em va agradar l'experiència

Així que..  anem per feina!  Pas1: Publicar un bloc ...

 


Tema: Opinions generals

Data: 2025-06-15

Per: krediti v Kirgizstane_kqKa

Assumpte: кредиты в Кыргызстане

какой банк может дать кредит без отказа [url=www.passat-club.ru/news.php?id=1797]www.passat-club.ru/news.php?id=1797[/url] .

—————

Data: 2025-06-16

Per: dizainerskie kashpo_stpi

Assumpte: дизайнерские кашпо Екатеринбург

креативные горшки для цветов купить [url=dizaynerskie-kashpo1.ru]dizaynerskie-kashpo1.ru[/url] .

—————

Data: 2025-06-16

Per: krediti c plohoi kreditnoi istoriei_clpi

Assumpte: кредиты c плохой кредитной историей

получение кредита с плохой кредитной историей [url=www.kredity-plohoj-ki-1.ru]получение кредита с плохой кредитной историей[/url] .

—————

Data: 2025-06-16

Per: podemnik_rpKt

Assumpte: подъемник

подъемники строительные купить [url=www.podem-24.ru/prodazha-podemnikov//]подъемники строительные купить[/url] .

—————

Data: 2025-06-16

Per: dizainerskie kashpo_yqPt

Assumpte: дизайнерские кашпо Самара

дизайнерские кашпо на стену [url=dizaynerskie-kashpo.ru]dizaynerskie-kashpo.ru[/url] .

—————

Data: 2025-06-17

Per: dizainerskie kashpo_iuEa

Assumpte: дизайнерские кашпо Ростов-на-Дону

авторские кашпо [url=www.dizaynerskie-kashpo1.ru]www.dizaynerskie-kashpo1.ru[/url] .

—————

Data: 2025-06-17

Per: okna_vaOa

Assumpte: окна

заказать окна в москве [url=www.okna177.ru/]заказать окна в москве[/url] .

—————

Data: 2025-06-18

Per: Diplomi_khpn

Assumpte: Дипломы

купить диплом готовый [url=diplomandoci.ru]diplomandoci.ru[/url] .

—————

Data: 2025-06-18

Per: dizainerskie kashpo_xgki

Assumpte: дизайнерские кашпо Пермь

оригинальное кашпо [url=www.dizaynerskie-kashpo1.ru]оригинальное кашпо[/url] .

—————

Data: 2025-06-18

Per: dizainerskie kashpo_szst

Assumpte: дизайнерские кашпо Самара

купить дизайнерское напольное кашпо [url=dizaynerskie-kashpo-spb.ru]dizaynerskie-kashpo-spb.ru[/url] .

—————